7 Aralık 2012 Cuma

Jingle Bellemedi Daha..

Buradan sonrasi benim icin yilbasi, oncelikle bir onu belirteyim de.

Yillari bir sekilde donemeclere boluyorum, bence bunu cogunuz yapiyorsunuz, 
Temel olay benim icin dogum gunleri, sizin icin baska onemli olaylar da olabilir, ornegin okul acilis kapanislari, vizeler finaller mevzuu, paranizin avcunuza konuldugu gunler, sizin parayi avuctan dusurdugunuz gunler, cemre dusmeceleri belki, yasiniz 70ten buyukse.. 

Yil icerisinde hediye aldigim toplamda iki gun var, dogum gunum ve yilbasi, bu cocukluktan kalma davranisla, yilin tam ortasi, Mayis ayinda da olsa, benim icin dogum gunum, her bir dogum gunu benim icin yil icerisinde bir donemec, bunlarin temelini de lise arkadaslarim olusturuyor, bu hesapla 3 Araliktan sonrasi benim icin yilbasi.


Bu kucuk ve anlasilmaz deliligimi paylasmamin sebebiyse az once farkina varip bir sekilde urktugum gercek,
Bir yil daha bitiyor..

Ustelik tum kliseler bir yana, gecen yilbasi daha dun gibi aklimda,
Ustelik gecen sene bir geyigimiz vardi en azindan gelecek sene icin, 2012 mevzuu diyorduk, bu sene o da yok, 2013 bir bilinmez sonsuzluga girmek gibi..


Gecen yilbasi diyordum,
Ne kadar farkli dertlerim vardi dusunuyorum da, farkli beklentilerim, endiselerim, dileklerim,
Inanir misiniz, bence bir sekilde goruntum bile farkliydi,
Insan bir senede ne kadar degisebilir ki, demeyin, degisebilir,

Ben bu gecen senede, tuhaf ve birazcik da sikici bir sekilde buyudugumu dusunuyorum.

Bu arada yeri gelmisken belirteyim, sevgili enistemin Portekiz isi laptopunda sizlere yazmakta oldugumdan sevgili Turkce karakterlere sahip degilim, beni boyle sevin sevecekseniz..

Odada da sivrisinek var, disarida kar var iceride sivrisinek, bu nasil bir kor talih.


Yilbasi diyordum,
Gecen yil diyordum hatta,
Belki bu yaziyi yazmak icin henuz erken ama, dedigim gibi ben coktan yilbasi kafasina girdim, bu gece kontrolsuzce gecen yil bana neler getirdi diye dusunuyorum..


Gecen yil bana kaybetmeyi ogretti,
Olum Allahin emri, su ayrilik olmasa,
Sozunun anlamini, canimin icine batira batira ogretti hani Allahsiz..

Bir sekilde, ki istemeseniz de o bir sekil, sizin en hassas oldugunuz yerden ozenle gelip sizi bulur,
Bir sekilde, mantikli dusunmeyi ogrendim,
Tum duygusalligima ragmen ben duvari bir kere ordu mu yikamayan, yikmayanlardanim,
Ben o duvarlari sapasaglam ardinda durarak ormeyi ogrendim..

Ha aynen yikmadim mi, yiktim.

Yeniden dograbilecegimi ogrendim,
Her sey bitti derken, en umutsuz aninizda, hakikaten, hayatin size yepyeni, ya da en eski duygularinizi kazandirabilecegini ogrendim..

Cunku gozlerim yasararak animsiyorum, 2012nin bir yerlerinde, benim, öldugum de oldu.. 
Bakin dogdum ama tekrardan, ustelik ilkinden daha guclu..


Ben bazi duygularin hic kaybolmadigini, sizi terk etmedigini ogrendim, siz onlardan ne kadar kurtulmak isteseniz de, bilincaltinizda sizi sizden daha cok seven biri var..


Ben 2012de, sevilmenin ve sevmenin, dunyanin en guzel duygusu oldugunu ogrendim,
Hep inanirdim ya, oyle olduguna,
Yasamak daha da bir zevk verdi..

Cok sinirlendigim zamanlar olmasaydi, cok guldugum zamanlarin degerini bilemezdim,
Bu sene ben, aglamanin insani acitmaktan cok, insana insan olmayi ogrettigini ogrendim..

Bu sene ben, duygularimi en iyi yazarak anlatabildigimi ogrendim,
Ve sizinle tanistim bu sene, bu senenin en guzel getirilerinden oldu ustelik bu..

Sizi goremesem de, sizi sevebilecegimi ogrendim..


Sarilmanin, Dunyayi donduren temel guc oldugunu ogrendim,
Her sarilsimda Dunya benim etrafimda dondu cunku, hissettim..

Duygularimiz olmadan su dunyada yasamanin tek bir anlaminin olmadigini ogrendim,
Ve uzuldum duygusuz insanlara, 
Cunku bizler ne kadar aglak olsak da, en azindan yasamayi biliyoruz..

Ben bu sene excel kullanmayi ogrendim,
Ve bunu yazarak sizi guldurdugumu dusunmenin ne kadar zevk verdigini,
Gulumseyisinizi seviyorum..


Olmadigim seyleri, olmadigimi kabullenmeyi ogrendim..

Burada bir cok tirnak isaretine ihtiyacim vardi, ancak bu bilgisayarda o da yok, kendiniz ugrasacaksiniz anlamak icin tatlilar..


Ben en cok 2012nin yazinda usudum,
Ve yine en cok, sonbaharinda ve bir turlu gelmeyen kisinda isindim..


Siirlerimi yazdigim anda degil,
Ertesi sabah okudugumda daha cok sevdigimi fark ettim,
Ve yazdigim herhangi bir seyi aylar sonra okudugumda, ilk gunkinden daha beter duygu seli yasagimi..

Bunu kendinize yapmayin..


Ben bu sene cok guldum,
Ve sanirim, tum bu hayatin, kocaman, bitmek bilmez bir saka oldugunu kabul edip yoluma baktigim surece de, cok gulmeye devam edecegim..

Bence siz de oyle yapin..
Elinizde olmayan seyler icin uzulmeyin..

Bir sey olsa da gulsek derseniz, beni her zaman icin arayabilirsiniz ama bak..


Aslinda bu gece buraya, yazip yarin pisman olacagim, kocaman ve tutkulu bir ask yazisi yazmak icin gelmistim,
Ve yine yazinin sonunda kendime kendimi anlatir buldum..

Bu cumleyi duzeltmek icin bir tane daha kendim eklemeliyim ama, kendim kendimi kendime gibi ilginc bir sonuca gitmesinden korkuyorum..

Size simdilik iyi geceler, 
Bir dahaki gelisimde onceden vaat ettigim yilin top 10lari meselesine girismeyi hedefliyorum,
Sevgiliyle, opucukle, sarilismacayla kalin..

Iyi geceler, bol asklar..

CS*12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder