16 Ekim 2012 Salı

On Yüz Milyon Bir Yıldan Sonra..

Mesela, yuzde 8 olan mukemmel sarjimin hepsini, size, bu telefonun abidik Turkce'siyle blog yazmak icin harcayayim diyorum, ne dersiniz?

Beni islak odunla kovalayin.

Yok ya, galeyana gelen falan olur simdi mazallah, yani diyorum ki, benimle muhabbet etmeyi ozlediniz degil mi?

Gerci teknik olarak bu yaptigimiz muhabbetten sayilmiyor ama oraya girmeyecegim simdi, sarjim musait degil..

Ne diyordum,
Ne guzeldi yazin degil mi, her gun sohbetler, konular..
Simdi anlaticak cok seyim var, bilgisayarin basina cokemiyorum bir turlu..

Ki bu aksam da cokemeyecegimi hesaba kataraktan, illallah diyip size sahilyolundan seslenmeye karar verdim..

Aslinda Felix'i yazasim var iki gundur,
Ama onu telefondaki mukemmel edebiyat parcalayislarimla heba etmek istemiyorum, reklami yaptim bedavadan, yarin obur gun aklinizda olsun derim..

Yalniz trafik yok,
Kafam karisti.


O zaman bugun Halic trafiginde gelen super (!) fikrimi aciklayayim bu tadimlik gecis yazimda..

Bu arada sanirim blogda ilk kez 'super' kelimesini kullaniyorum, ne kadar 90lar bir kelimeymis o ya, neyse..


Evet, hazirsaniz..
Diyorum ki,

Yilbasinda kendi top5 imi yapayim.
Baya, yazilarin top5 i de olabilir, kisisel sacmaliklarimin da olabilir, hatta sizin sacmaliklarinizin da olabilir..

Fikirler, fikirler.

Hatta araligin her gunu, uzun uzun yazilar yazamasam da sizin icin her gun farkli bir top 5 vereyim diyorum.

Hani, ne yaptik 2012de, genelden ozele gibi bir sey olabilir, bununla ilgili fikirlerinize acigim, sevgili okuyup da okudugunu belli etmekten de hoslanan tatlilarim..

Sanirim bu vizeler yaklasiyor kafasi,
Ama cok da kotu fikir degil bence,

Hatta keske siz de katilabilseniz mevzuya,
Ah su formspring meselesinde bir anlasabilseydik..

Bence, aralikda bol bol gulecegiz,
Tabii Mayalar hakli cikmazsa,
Gerci cikarsalar da gulecegiz ama..
O yusuf yusuf olacak..


O zaman hepinizi kocaman opuyorum,
Ozlemisim bak,
%4'luk sarjimla,
Sevgilerle, iyi geceler..
ÇS*12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder