11 Ağustos 2012 Cumartesi

Kıtır Kıtır Olmak..

Sevgili Letonyalı ve Norveçli kardeşlerim,
Bloguma hoşgeldiniz, gözlerinizden öptüm,
Bir siz eksiktiniz nitekim.
Seviyorum.


Bak hala İspanyol yok, çok kalbim kırık.

Napıyorsunuz, güzeller, keyifler nasıl?
Ayıptır söylemesi nihayet tatile girdim de, 
Gelip bir nabız yoklayayım dedim..

Gönül ister ki, bizzat tek tek evlerinize uğrayıp nabızlarınızı yoklayayım ama,
Çok heyecanlı olur o boş verin.

Bir de belli bir miktar mistik, havalı tavrı korumak lazım,
Tabii tanıyanlara ne mistiği balım biz senin ne çirkin hallerini biliriz diyebilirler ama,
Israrla hayalimdeki beni tanımayan, rastgelen tatlı kitleye seslenişimi sürdürüyorum..


Şimdi bugün ki konulardan çok sağlıklı çıkışlar beklemeyin,
Nitekim yaklaşık 4 saat terebentin kokladım,
Sokağa çıksam tinerciler beni omuzlarda karşılar yani o denli..

Resim yaptım yani arkadaş, gerilmeyin hemen,
Malum nihayet tatile girdim ya, bir çirkinleşeyim dedim, yollara sulara dökülmeden.


Bu sene toplam 4 tane bikini aldım,
Bak şimdi,
Bu sene toplam denize girme sayım, 7 gün.

Neymiş yani,
Ayağını yorganına göre uzat.

Yok olmadı bu,
Çirkinleşme, hayat kapak atmasın?

Cık.

Denize gitmek istiyorum yani olay bu.
Buradan bu kadar isyan ettim, bir Allah'ın kulu demedi ki,
Tamam yeter,
Kalk Çiçek, en yakın neresi varsa gidelim, sen bir suya atla, hepimiz rahatlayalım,
Mümkünse de çıkma.


Hayır, denize giremedikçe, Eda Taşpınar olabilitem artıyor,
Hay Allah korusun.

Dereyi görmeden paçayı sıvamak!

Tamam en uyumlu bu oldu duruma, hem sulu bir deyimimiz hem giysi de geçiyor, oldu bu oldu.


Bazen iç gidişatımı, iç alemimi, yazılı bir şekilde sağa sola dağıtmak istiyorum.
E burada ne yapıyorsun bunu yapmıyor muydun demeyin hemen,
Baya baya, böyle ağır konuşmalı, kendine sövmeli, dışa atarlı, içten agresif bir şeylerden bahsediyorum.

Herkesin bir iç kuruntusu var.
Bir döksek dışarı,
Hepimiz daha mutlu insanlar olacağız.

Mesela bugün canım ne isterse yaptım, tabii evde yapılabilecek, yattım yuvarlandım ama,
İçim kıtır kıtır kıtır.

Boş bir araziye gidip üç beş çığlık atıp,
Bolt'a kafa tutmak istiyorum.

Belgrad ormanlarına mı gitsek toplaşıp?
Gazoz yasak ama..


İçim kıtır kıtır ne demek?
Bence hepinizin içi kıtır kıtır.

Bak bugün denize girenler yumuşatmıştır ama kıtırları, onlara sinirliyim.
Her neyse.

İçin kıtır kıtır olması, meşhur iç sesinizin sürekli söylenmesi, gıcırdaması, arıza çıkarması,
Sanki her an çat diye orta yerinden kırılacakmış hissi yaratmasıdır.

İçin gıcır gıcır olması mide bozukluğudur.
O nereden çıktı ya?


İçin takır takır olması, ayrılık halidir bak bu hesapla,
Taş keser ya içinizde bir yerler.
Bilirim o duyguyu.
İçimin -1500 dereceye düşmüşlüğü var.

Takır takır.

Buzlar bir gün tekrardan çözülebilirse,
İçiniz fışır fışır olur.
O hal çok neşeli zaten,
Sizi fışırdaklar.


Sonunda TDK beni yasaklayacak he.
En azından Türkçe'yi doğru kullanıyorum ama, deyim üretmemi, kelime üretmemi azıcık hoş görsünler değil mi?

Kıtır kıtır diyordum,
Sürekli tetikte hissedersiniz.
Hani Allah korusun deprem olsa, binayı ilk ben terk edermişim gibi,
Savaş çıksa, ilk kurşunu ben atarmışım gibi.

Gergin bir duygu.

Ama çok acaip anlattım, benim bile içim gevredi.


En güzeli de, dertli olunca buraya yazıyorum ya,
Tek bir cevap alamayıp, yine kendime bırakıyorum her derdi, o oluyor sadece,
Style by Jury diye bir baştan yaratma programı var bilmem denk geldiniz mi hiç,
Bazen istiyorum ki, 
Aynen oradaki gibi, sizi bir odaya koysunlar ve kayıt etsinler,
Ben derdimi anlattıktan sonraki düşüncelerinizi,

"Çiçekçiğim bence harikasın, hiç sorun yok böyle devam et."
"Daha önce hiç böyle bir yazış görmedim, sanırım tekrardan sayfana uğrayacağım."
"Arkandayız Çiçek."

Kendimi övüyorum sanmayın gıcıklar,
Oradaki adamların işi böyle yersiz destek verip,
Bayanlara kendilerini Kleopatra'ymış gibi hissettirmek, onu kastettim.


Entrikayı bir kenara bırakmak lazım bazen,
Bu da bu gecenin öğüdü olsun..

Şu hayatta yaptığınız entrikaları yarıya bile indirseniz, 
Daha neşeli, daha akışkan ve daha verimli, - evet verimli gayet güzel bir sözcüğümüzdür -
Bir hayatınız olacak.

Valla diyorum bak.

Efendim, sınav sonuçlarım açıklansın, inşallah virtüel pastamızı da keseceğiz,
Şimdilik sevgiyle kalın, şekerpareler..

Öpüldünüz çift yanaktan..
ÇS*12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder