8 Ağustos 2012 Çarşamba

Ulusa Sesleniş..

N'aber fıstıklar.?

Bütün yavşak yalaka yılışık ve bilumum cıvık tavrımı bir noktada yoğunlaştırıp üzerinize saçayım istiyorum.
Bu leş istek nereden mi geliyor?

Mutluyum arkadaş, (maşallah demeyenin enseninden bir üfleme geliyormuş), 
Çok heyecanlanmayın, yaz okulu bitiyor diye mutluyum.
Çoktan bitirenleriniz de olmuştur tabi, kendilerini öpüyorum,
Bir 20 saate ben de yanınızdayım bekleyin, yavrum.


Bugün ders çalıştığım son gündü,
Daha da çalışmam.
İsyean.


Bir yandan hızlı bir şekilde aktive olan tatil zihniyetimi dizginlemeye çalışıyorum,
Nitekim sınav konsantrasyonu kaçtı kaçacak Mikonosuydu yok İngilteresiydi diye.
Korkum, sıkacağım sıkacağım,
Düşünmeyeyim diye,
Sınav kağıdı önüme geldiği anda o kızgın kumlardan serin sulara atlayacak kafam,
Ne oldu finale sonra?

Yazıyı bırakıp bir saattir otel sayfalarını karıştırıyor olmam da çok hoş oldu gerçekten.


Nerede kalmıştım?
Ha, uçacağım kaçacağım diyordum.

Bir gitsem de sizin de başınız dinlense değil mi?
Sizi de anlıyorum ya, illallah diyenleriniz olmuştur, bu tatilkar, alayına isyan,

Aşıkkar, nazlı, tavırlı halimden ben bile sıkılıyorum genellikle..


Ama söz veriyorum, yarın hepinizi daha çok seveceğim.
Bavuluma alırım sizi bak, siz de beni alın.

Gezeniniz tozanınız çok, görüyorum ben hepsini, hııı sizi sizi..


O zaman, bu buhranlı dönemin -inşallah- kapanış akşamında, 
Ulusa sesleniş yapayım.

Hep tav olurum o lafa, Ulusa Sesleniş,
Bayaadır yapmıyor nurlu pirli, yakındır yapar.

Ama ondan önce ben alayım sazı elime.
Ütopya ulusuna sesleniş, efendim..

"Ey Ulus,
Naaptınız?
Keyifler nasıl? Eğleniyor muyuz?
Biz eğleniyoruz, ekonomi desen şahane, ohoo yardım yapıyoruz hatta,
Paramız cebimizden taşıyor düşenleri de eğilip kapıyoruz ama hemen, mazallah.

Trafik nasıl, eğlenceli gidiyor mu?
Bu yaz özel bir çalışma hazırladık, hani Acun yapınca çok sevdiniz ya, Survivor'ı,
Dedik gerçekte olsa nasıl olurdu?
Bakalım kim katil olmadan tamiratın sonunu görebilecek?
Çekirdek çıtlıyoruz, izlerken.

Çekirdeğinizi çok tuzlu seçmeyin, tansiyonunuz çıkar, malum sıcaklar da bastırdı, kalpten gidersiniz valla mazallah.

- Bence ekranda tahtaya da vururum, hazır samimileşmişken.-

Hiç sanmıyorum ama adettendir sorayım, büyük oğlan iş buldu mu?
Hayır daha bulamadıysa, bizim bir yat var temizlenecek, her türlü mühendislik alanından temizlikçi kabul ediyoruz yani, aklınızda bulunsun. 
Küçük oğlanın da içi rahat olsun, bu sene sınavlarda şikeye yer vermedik, malum puanlama zamanı ramazan ayına gelecek, hassas davranalım dedik.
Ha bir de kızınız vardı değil mi?
15i geçtiyse evlendirin onu yahu, işi ne?
Aslında yoklayanlar söylüyor, 13 yaş grubunun da gideri varmış.

Ee, tatile neden çıkmadınız?
Bu akşam beni izliyorsanız, tatile çıkamamışsınızdır diye düşünüyorum,
Bizim de işler hafiflese de tatile çıksak,
Yarın Yabadabadu ülkesine gidiyorum mesela, bir el sıkışıp döneceğim, çok meşgulüm.
Zaten o yüzden aramalarınızı açmıyorum, geri de dönmüyorum, çok yazıyor sonra.
Malum devletten yiyoruz, devlete yazık.

Ayrıca Ayşe Hanım, size özel sesleniyorum,
Geçen gün bir telefon konuşmanıza kulak misafiri oldum da, ayıptır yahu,
Çok ağır konuştunuz hakkımda.
Bir daha olmasın.

Bomba patladı falan diyorlar, siz onlara inanmayın,
Çatapattır o, ben küçükken oynardım, çok ses yapıyor bilirim.
Yanılsama yaratabilir.

Onun dışında işler tıkırında, siz keyfinize bakın, aklınızı çok takmayın ülkenin gidişatına falan,
Allahın izniyle gidiyoruz işte.

Beni sorarsanız, biraz bel ağrım var ama iyiyim,
Yabadabadu ülkesinde çok ünlü bir masör varmış, gitmişken bir yoklatacağım kendimi, merak etmeyin.

İyi geceler ulusum, daha da size seslenmem. "


Mesaj dediğin gider,
İyi geceler tatlılarım, 
Yüzünüzü azcık güldürdüysem bile kar..
Öpüldünüz..
ÇS*12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder