17 Ağustos 2012 Cuma

Kutlama..




3 dersi de verdim gitti.
Evet, alkışları duyuyorum, ben de söz verdiğim - yazdım mı kafamda mıydı çok hatırlamıyorum ama - sanal pastanızı kesiyorum efendim, dilediğinizce yiyin ağzınız tatlansın, hadi bakalım..






Kes beğen ye. Yalnız öbür ikisi çok tatlı da, lap lap çilek olanın da ayrı bir albenisi mi var sanki..
İftardan önce niye böyle şeyler yapıyorum ben size değil mi? 



Bugün kafam fikir kaynıyor, ama ne yazık ki hiçbiri sizinle alakalı değil, benim tilkilerin mevsimi geldi de, dolanmaya başladılar anlatacağınız..
Ha bir de ilhamın gelip gelip gitmeme meselesi var,  üstelik Güneş ve Kumsal'ı yazmam için şiddetli bir ilham, ancak o kadar uzun zamandır tek kelime karalamamışım ki, onca sayfada neler anlattığımı hatırlamak için geriden geriden okumaktan daha bir kelime yazamadım.. 

Olsun, nedense çok kuvvetle inanıyorum, bir gün okuyacağınıza..

Bir tane de gerilim türünde kısa romanım var aslında, inanmazsınız onu nasıl olduysa bitirmiştim,
Hala düzeltilmeyi temize çekilmeyi bekliyor inanır mısınız?
Olmaz ki böyle..
Geçen sene onu temize çekip kitap yapıp bu tarzı seven bir arkadaşıma hediye edecektim, hem bahaneyle hazırlamış olacaktım, sonra yalan oldu o, buradan o arkadaşı öpüyorum.. Eşşek..


Peki bugün ben size ne anlatacağım?

Bugün aslında size küçük bir hatırlatma yapmak istiyorum..

Yaz bitiyor.


Ay biraz sert söyledim herhalde, keşke lafı uçurup kaçırıp dolandırıp sündürüp arada bir yerde üstü kapalı belirtseydim, kısmet değilmiş ama..

Peki onu da nereden çıkardım?
Daha hiç tatile gidemeyeni var, yaz okulu mağdurları var, staj mağdurları var yeni nesil..

Umut dünyası hala bekleyenler var..

Ha bir de o sahil senin bu sahil benim fink atanlar var, görmüyorum sanmasınlar, neyse.

Yazın bittiğini nereden çıkardığıma dönelim o hal;

1) 2.5 aydır ilk kez, iki gün önce, sabaha karşı uyanıp pikemi üzerime çektim.
2) Turşu yiyebilmeye başladık, evin sıcaklığı bunu kaldırabiliyor.
3) Mürdüm eriklerini gördünüz mü? Tam kıvama geldiler, yaz sonunda şekil alır keratalar.
4) Okulun açılmasına 1 ay kaldı.
5) Geçen hafta hırka giyen bir kaç kişi gördüm.
6) Geçen hafta paltolu birini de gördüm ama o abartmıştı, şu muson yağmurlarından sonra çok korkmuş herhalde yavrucak.
7) Son iki haftadır kiraz yemedim. Vuuuu.
8) Annemler "mevsim kapanıyor yazlığa son gidişler" umutsuz söylemlerine başladılar.
9) O kadar da sıcak değil.
ve son olarak..

10) Kavunlar pörsüdü ya. 


Gördünüz değil mi, yaz bitiyor. 
Acele edin artık kendinizi küvete mi atarsınız, boğaza mı atarsınız, süs havuzuna mı bilmiyorum ama, bir suya ayak basın yaz bitmeden.
Ölümlü dünya yahu, çalış çalış nereye kadar.

Bak ramazan da bitiyor, hatır hatır yüzün.
Sizi düşündüğümden söylüyorum.

Bu arada ben iki gün yazlıkta olacağım, dönüşte hedefim, Güneş ve Kumsal'da bayağı bir yol katettiğimden bahsetmek ve yüzünüzü bol bol güldürmek olacak..

Seviliyorsunuz, afiyet olsun.
Belki sonra yine yazarım, iyi geceler..
ÇS*12



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder