7 Haziran 2012 Perşembe

Bloody Mary

İçki olan değil tabi.
Bugün karanlık meselelere dalıyorum, kendinizi ona göre hazırlayın.

Kara büyüydü, yok ayindi, yok töbeestafurullah şeytan çıkarma, yok vudu, yok olağanüstü meseleler..

Supernatural'ı izlemeyen varsa ilk 5 sezonunu şiddetle öneriyorum, son iki sezonunu da çöpe atın izlemeyin diyorum. Konuya Supernatural'dan girmemin sebebi, sağolsunlar dizide bu tarz ne inanış ne doğaüstü yaratık ne cadısı ne büyüsü varsa hepsini verdiler. Çok pis hakimim, latinceyi dizide söktüm.

Ama olayın bahsedeceğim kısmı bu tarz vakaların varlığına inanmak ya da inanmamak kısmında gösterilen davranışlar, vakalar meydana gelirken gösterilen davranışlar ve sonrasındaki davranışlar.

Yani bugün velev ki gerçek olsalardısını anlatacağım.

Şimdi öncelikle;
Riske edilesi şeyler var edilmeyesi şeyler var.

Sen inanmıyor olabilirsin. Var da olabilir yok da olabilir amma olayın kumar oynadığın kısmı senin hayatınsa atıp tutmak gerçekten mantıklı mıdır?

Konuyu açarsam, Supernatural üzerinden gidiyorum, mesela Bloody Mary meselesi.. Rivayete göre banyo aynasının önünde 3 kere ismini arda ardına söylersen hatun geliyormuş nanayı yiyiyormuşsunuz. Dizide de çocuklar yapardın yapmazdın yok korkardın korkmazdın derken ne olacak ki diyip söylüyorlar, 5 ölü 3 yaralı.

Arkadaşım, öncelikle neyi riske ediyorsun? Yapma. Kime neyi kanıtlıyorsun, bırak kurcalama elin ruhunu. Varsa da yoksa da sana ne, niye deniyorsun?

Dizide sıklıkla tatlı Amerikan gençliğinin saçma rivayetlerin üzerine gitmesiyle tatsız sonuçlar çıkıyor,
yapmayın işte, çok mu zor?

Sen şimdi inanıyor musun diyeceksiniz, inanmıyorum ama sırf inanmıyorum diye de neden gerçek olabilitesini hesaba katmayayım?

Mesela korku filmlerini ele alalım,
O Amerikan ailesi mutlaka ama mutlaka ters bir yola girer mesela, kesin heyecan arıyorlardır ya da kestirme, anne itiraz eder baba heyecan olsun diye girer dank,
o ıssız evde kalmayın işte arkadaşım, baktınız ormanın ortasında eski tahta ev, girmeyin, girince bir tarafınız mı büyüyecek?
karanlık yerlere iç çamaşırınızla inmeyin, inmeyin işte biraz ibret alın, kesin eleneceksiniz, altınıza bir pantolon çekseniz ne olurdu yani?
kamp yapıyorsanız hayalet hikayeleri anlatmayın, mazallah yani, niye anlatıyorsunuz,
saatine denk gelse elenseniz, hikayenizi kim hatırlayacak?


Korku filmlerinde hep düşündüğüm şu olmuştur, herhalde ben aynı durumda kalsam direk hiç çabalamadan kendimi öldürürdüm, çünkü survivor ruhum sıfır.

Elm Sokağı'na gitmiştik mesela, Allah'ım o başrol çocuk ne direniyor ne direniyor, sonunda ne oldu, öldü.
Ben o stresi yaşayacağıma, tek kurşun tek bilet.

Zaten Freddy'yi görsem ben kalpten giderim.

Hayır bende hepiniz elenin ben yaşayayım tavrı da yok, biriniz elenseniz, ben üzüntümden oracıkta giderim zaten. Bu tarz filmlerle genelde herkes ölür başrol yaşar ve hayatına devam eder, e kankam diyordun, buddy diyordun adam 18 parçaya ayrıldı, kız arkadaşın aptaldı falan ama gideri vardı ne oldu o da gitti, öbür akıllı çocuk o en kötü elendi zaten gözlerinle gördün, ilk ölen sarışın kızı söylemiyorum bile, e sen şimdi yaşadın da ne oldu yani?

Geçen gün Ayin adlı Anthony Hopkins'in filmini izledim.
Açıkçası ben bambaşka bir konu bekliyordum ama konu şeytan çıkarma çıktı. Film tam ne mesajı veriyordu inanın anlamadım. Önce öyle bir şey olmayacağını bunun psikolojik bir bozukluk olduğunu söylediler ilk 90 dakika, son 10 dakika birden gerçek olduğuna karar verdiler. Haydaaaa.

Ama şimdi ben inanmıyorum diye, yok demek değil ki, atıp tutulacak konu mu Alla'sen.

Kara kedi görünce uğursuzluk olur saçını tut. Mesela söyleyince çok saçma ama tutuver.
Tek yanaktan öpersen dul kalırsın, aah öpülmekten daha çok sevdiğim bir şey mi var, mutlaka çift öptürürüm. Şimdi bunu öğrendiniz iyi oldu değil mi? Tüh.

Genel olarak kimseyi kendinize tilt ettirmezseniz vudu meselesini de kafanıza takmanıza gerek olmaz.

Şimdi bana inat kalkıp banyoya gidip Mary'yi denemeyin rica ediyorum.
Sonra benim başıma musallat olursunuz mazallah.


Şakası bir yana, farkındaysanız benim kişisel olarak da konuyu daha fazla açmaya yönelik bile bir çekingenliğim var. Ancak diyeceğim o ki, sırf doğaüstü konuda değil tabi, hayatta da, bir çılgınlık bir saçmalık yapmadan önce, neyi riske ettiğinizi iki kere gözden geçirin.

Bir sokakta girilmez yazıyorsa girmeyin, bir yolda dönülmez yazıyorsa dönmeyin, burada ateş yakılmaz yazıyorsa,

Yakmayın.




Konuyla ilgili ne resim koyayım diye düşündüm. İyisi mi Jensen olsun da gözümüz gönlümüz açılsın dedim.
Yalnız Dean Winchester (Jensen Ackles) kurtarmaya gelecekse alayını denerim bak.

İyi uykular. Bu yazıdan sonra ne görürsünüz bilemem ama.
ÇS*12




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder