8 Haziran 2012 Cuma

Tatil Meselesi, 3

Yoldayım diye yazı yazmayacağımı sanıyorsanız, yanılıyorsunuz.

Tabi telefonda yazabilitemin de bir siniri var, hadi yine iyisiniz.. Hakikaten bu da farkli bir deneme oldu bak, telefonla komposizyon yazmaca..

Yoo, inadina uzun yazacagim galiba, neyse..

Bugunki konum buzullarda erimeler.

Sacmalamayin ya, tabii ki otobus yolculuklarindan bahsedecegim, otobuste baska ne anlatilabilir ki?

Ucak teknolojisini ailecek severek izliyoruz.. Dahil olma cabam da var malum, ama nedense hep en cok karadan yapilan yolculuklari sevmisimdir.

Tabi arabayi babam kullansa annem meyve servisi yapsa falan daha guzel ama nedense otobus yolculuklarinin kalbimde farkli bir yeri vardir.

Mesela dinlenme tesisleriyle aramda ozel bir bag vardir.. Neden hicbir zaman almayacagim kaset ve cdler bu mekanlarda inanilmaz cekici ve alinasi durur? Buna hicbir aciklama yok..

Mesela ben otobus yolculuklarinda uyumam, neden bilmiyorum, bu gece de uyumayacagim.. Herkes uyurken gunesin dogusunu yakalamaktan zevk aliyorum galiba..

Bu arada az once mola verdigimiz Sakarya'daki tesiste son zamanlarin en kibar garsonu vardi, tez zamanda İstanbul'a transferini bekliyoruz.

Kofte diye sucuklu at eti yemis olabiliriz ama olsun, yilda bir kere de olsa kamyoncularla ortak bir ozelligimizin olmasi hosuma gidiyor. İnsana sacma bir ozgurluk veriyor galiba.

Suan nedense donuste İzmit'te mola veririz diye umuyorum. Pismaniyem geldi. :)

Belki temel olarak uzaklasma hissinden hoslaniyorumdur.. Sanki kilometreler aklinizla kendiniz arasina da girebilecekmis gibi..

Sanirim tam suan dinleyecegim sarkiyi biliyorum.. Disarda cok fazla yildiz var ve kimse farkinda degil..

Bu arada denizi cok sevmeme ragmen deniz yolculugu sevmiyorum.. Tabi tekneyle Yunan adalari turu ismarlayacaksaniz neden demem.

Yarin sabah Antalya'da olacagim, sizin icin de kokusunu tuzunu icime cekerim merak etmeyin..

Ya da meraklanin ona karisamam tabi.

Bu arada soforumuz Meksikali uyusturucu saticilarina benziyor ve muavin olmadigi icin bizi her an kacirabilir, yine de hiz sinirina tuhaf derecede ozen gosterdigi icin kendidini tebrik ediyorum. Canimizsin.


Donuste benden istediginiz bir sey varsa seve seve getirirdim ama nerden bilecegim degil mi?

Romantik istekleriniz olsaydi mesela denizin tuzu, sahilin kumu, biraz akdeniz havasi falan deseniz, nerde.. Materyal dunya..

Tatildeyim diye 5 gun yazmayacagimi sananlar hakkinda simdilik atip tutmayacagim ama dunyaya sovmecelerime devam ederim agzimi tutamam 3 te 5 te de olsa yazarim gibime geliyor..

Herkesi optum ve simdiden cok ozledim.. İyi tatiller..

Bu arada konuda sapmacalar kaymacalar olduysa hosgorun malum telefonda akisa hakim olmak zor oluyor..

ÇS*12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder