22 Haziran 2012 Cuma

Havana Nights*

Evet, Küba'ya gitmek isteyen?
Ciddiyim, bavulum hazır, şuan koltukta duruyor.
Şuan, "Hadi" diyenle basıp gideceğim.
Tereddüt etmem.

Bu yazı 15 dakikadan uzun sürerse yazmayacağım.
Neden?

Çünkü şuan iki "tutku"mun çarpışmasına şahit oluyorsunuz.
Avucum kaşınacak derecede çok resim yapmak istiyordum bu gece, nitekim resimde yolumu yarıladım, ve sabaha kadar sürse dahi bitireceğim..
Öte yandan çılgınlar gibi bir an önce size resmimden bahsetmek istiyordum,

Küçücük bir mola, yazma isteğime de yazık diyerek resmi durdurdum ve başlığımı attım.

Kısacası değerinizi bilin.





Ne mi çiziyorum?
Demiştim ya, bachata yapan seksi çiftimi çizmekteyim..

Sanırım bir ilkimi gerçekleştirip bunu odama asacağım..
Çünkü resmen son iki saattir resimle aşk yaşıyorum.



Ne olur, lütfen, bir hobi edinin.
Şuan aldığım keyifi nasıl anlatabilirim inanın bilemiyorum.


Siz hiç resim çizerken dans eden birini gördünüz mü? Az önce odamda olsaydınız neşeli anlar yaşardınız gerçekten de.. İçim içime sığmıyor.. 




2 saattir döne döne tekrar tekrar Dirty Dancing 2 filminin dans sahnelerini izliyorum.. Resmime yaşam katıyor bence.. Ve tabii ki müzikle, siz de baktığınızda benim gibi gerçekten dans eden bir çifti görün istiyorum.
Ama salon dansı değil böyle,
Baya, yanınızda, kumsalda, bahçenizde, partinizde, salonunuzda, müziğin ritmine kapılmış bir çift..
Arkadaşınız, ya da sevgiliniz ve siz.. Adımlarınızın sayısı ya da yanlış olması önemli değil..
Yaşıyor olmak önemli..




Kızın etekleri orkideden olsun istiyorum.
Hem saflık, hem güzellik, hem cazibe versin diye..
Çocuğun üzerine yazlık mavi bir gömlek kondurdum..
Yaz akşamında, denizin dalgalarını anımsatsın diye..

Ve geri kalan her şey ciddiyetten çıkıp modernize olsun istiyorum, günümüzün tüm geçicilikleri, tüm yoğunluğu, şehveti de demeliyim, içinde olsun..

Belki siz bakınca hepsini görmeyeceksiniz ama ben içimdekinin hepsini koyacağım tuvalin üzerine..


Diyorum ya, bir hobi edinin, ruhunuzu zenginleştiren bir şey olsun..
İçinizdeki gerçek sizi, göstermenizi ve bir o kadar da saklamanızı sağlasın..
Ne kadar duygusal olduğunuzu, ne kadar tutkulu olduğunuzu, ne kadar enerjik olduğunuzu, ya da tüm karanlığını içinizin, iyi ve kötü yanlarınızı versin dünyaya..

Onu yaparken, kendiniz olduğunuzu fark edin..

Bu sadece koşmak da olabilir..
Hayalinizde bir yerde kaybolmak da..





Ha bir de hayalgücü demişken..
Sizi zenginleştirir, hayalgücünüzden korkmayın, onu kullanın..
Hayalgücü de bir çeşit enerjidir..
Ve farklı enerjilere dönüştürülebilir.. Bir kere deneyin..

Mesela benim hayalgücüm bu gece Küba'da..
Dans ediyor.. Dinlediği müzikleri hayal bile edemezsiniz. Gördüğü güzellikleri de..
Ve kimlerin kollarından geçtiğini..


Heyecanlanınca şiir düzeninde yazdığımı fark ettiniz mi?
Evet, nihayet bu akşamki halimin bir tanımını buldum, heyecanlıyım.. 
Çiftim tuvalin içerisinden çıkıp oynamaya başlayacakmış gibi..
Ya da ben onların yanına girip oynuyormuşum gibi..





Bir hobi edinin ve her kim size bunun bir zaman kaybı olduğunu söylüyorsa,
Gidip kendini öldürmesini rica edin.




Hayattan keyif alın,
Ben bazen hayatın ne kadar keyifli olduğunu unutuyorum, böyle anlar yüzüme vuruyor tekrar tekrar,
bir bahar yeli gibi ama, hafifçe kışkırtarak hani.. 
Sizi bu akşam her zamankinden daha fazla seviyorum,
Çünkü çok mutluyum, siz de öyle olun istiyorum.. 
Resmim bittiğinde koyacağımı adınız gibi biliyorsunuz, biliyorum..
Koyacağım demiştim, resmimin şimdilik son hali..


İyi geceler,
Küba teklifim hala geçerli, bir telefonunuza bakar..
Bu gece uyanığım..


ÇS*12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder