28 Haziran 2012 Perşembe

Konusu Olsa, Başlığı da Olurdu Belki..

Şu Facebook'un hayatıma kattığı en saçma şey,
Onun bunun sayfasında gördüğüm insanları,
Birden sokakta görünce ünlü görmüş gibi sevinç dolmak.


Aaaah sosyal dünya,
Ne saçma bir zamana doğmuşuz değil mi, ben şu aktivitemi ileride çocuklarıma herhangi bir şekilde açıklayabileceğime inanmıyorum.
"Evladım biz babanla birbirimizin fotoğraflarını beğeniyorduk" ee?
Otobüste birbirini görüp konuşma teklif  etmeye dönecek mesele bir süre sonra diye korkuyorum.


Daha doğrusu, bundan 20 yıl sonra, bu şimdinin "havalı" görünen aktiviteleri, klasik, masum ve biraz da "ezik" kalınca, bizim çocuklarımız neler yaşıyor olacak?


Amaaaaan, Rahvan nerede yine?
Bak yine bundan 20 yıl sonrası için kaygılanır oldum, vallahi bu kısmımı ameliyatla aldıracağım.

"Kaygılanma kesesi"
Maddi değeri olsa, trilyonerdim.




Trilyoner demişken, yılbaşı amortilerimi değiştirdim Milli Piyango bileti aldım yarın akşam çekiliyor,
gözünüzü seveyim, iki voltran yapalım şuradan, sonra hepinizi görürüm ben.


Şaka tabi.


Aslında denesek, tutsa, o kadar çok gülerim ki..


Her neyse, farkındaysanız konuya bir türlü giremediğim gecelerden birindeyiz.
Tek bir konuya iki sebepten yoğunlaşamayabiliyorum;
Bir - Aklım çok doluysa.
İki - Aklım alışkın olmadığı derecede boşsa.


Şaşıracaksınız ama aklımın boş olduğu gecelerden birindeyiz,
o yüzden karşılıklı böyle tatlı tatlı sohbet edip yatasım var.
Sonra belki rüyamda birinizi görürüm.


Bir düşündüm de, hiç tanımadığım biri olsanız mesela,
Rüyama girseniz bu akşam.
Daha da blog falan tövbe, bilgisayarı açmam.


Aslında diğer türlü daha da korkutucu olur. 
Ama sizin açınızdan, yarın mesaj kutunuzda benden bir mesaj mesela..
"Blogumu okuduğunu biliyorum."
Ekte de bu fotoğraf olacak ki gerilin.
Zaaaaaart afişe oldum, kısmet işi tabii.


O zaman en "random", en ilk aklıma gelen konudan gireyim, artık Allah ne verdiyse..
Yarın İTÜ'de mezuniyet töreni var.
Nedense benim bu sene o töreni bir basasım, bir içlenesim, bir ağlayasım var.
Ha bir de olayın prova durumu var tabi, olur da seneye kep atabilirsek İTÜ bir konuda daha değişiklik yapmadan,
Olayı bir kere görüp yaşamak lazım..


Lisedeki mezuniyetimi, ortaokulum da aynı olduğu için, ablamınkileri de katınca toplam 4 kere yaşadım.
İTÜ'nünkine de bir kere gittim ama o Taşkışla'daydı.
Görmediğim, denemediğim, yaşamadığım şeylere karşı her zaman bir tedirginliğim var.
Ne kadar sıradan bir olay olsa bile..


Fakat, bu yarınki mezuniyete gitme isteğim, havaya nasıl bir enerji yaydıysa,
iki farklı kişiden "bugün provaya katıldın mı?" sorusunu aldım.
Durun yahu daha bir senem var.


En az.


Buradan bütün, 4e geçen arkadaşlara, Allah seneye kep attırmak nasip etsin, amin diyorum.
Yalnız inşallah, maşallah gidiyorum bu akşam, haydi hayırlısı.


Yahu elbisem bile hazır yarın gidiyoruz dese biri gideceğim yani.
Haydi biriniz mesaj atın gidelim diyin :)


Neyse ki, yarın öğleden sonraki dersimi bugün hallettim de, saat 4 e kadar okulda kalıp cübbeli insanlar görüp duygulanmadan evimi bulacağım.




Her neyse..
Biten şeyler..
Sanırım mezuniyetlerle ilgili beni temel olarak duygulandıran konu bu.
Çok güzel bir şeyin bitiyor olduğunu görmek.
Hatta bunu kutlamak.




Şu an telefonumda piyano çalıyorum ya.
Ne içirdiniz bu akşam bana anlamadım, nasıl kendi anlattığım konudan bile kopuyorum.


Ama 21 yıl sonra, her şarkısında beni anlatan bir grup buldum.
Ha bir de 21 yıldır gerçek aşkı arayan bir çocuk varmış.
Kendisiyle tanışacağım, bunu demesi bile beni çok güldürdü.


Nobody says it was easy, 
No one ever said it would be so hard.
I'm going back to the start.


Dönme be babacım ya.




Biten güzel şeyler diyordum.
Hem güzel olup, hem bitti diye sevineceğimiz kutlayacağımız bir ikinci olay gelmedi aklıma.


Demek ki mezuniyetler eşsizmiş.
Yarın mezun olan İTÜ halkı,
Darısı başımıza, yolunuz açık olsun, ne diyeyim.




Sonuç olarak.
Rocky Horror Show gibi bir yazı oldu bu yahu, güldük söyledik ama konu neydi belli değil.


Hepinizi seviyorum.
Dünyaya yolladığım pozitif enerjinin haddi hesabı yok, siz de biraz gayret gösterin, her şey çok güzel olacak.

Bu akşamın konusunu şimdi buldum bak, rüyalar.
Ama sanırım bunu yarın yazacağım..
Sizi daha çok sıkmadan..
İyi geceler tatlılar..


Ama bu akşam sohbet etmek istedim fark ettiniz değil mi,
Her tek taraflı sohbetin bir sonu vardır.
Öpüldünüz.


Bir de, "hiçbir şey" üzerine bile bir saat konuşabiliyorum.
Ah benim zavallı dostlarım..
ÇS*12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder