3 Haziran 2012 Pazar

Tatil Meselesi 1

Tahammul edemedigim bir sey varsa o da Turkce karakter olmayan klavye ya,
Yaziklar olsun.
Ne yazdigin sey Turkce'ye benziyor, baska dil desen degil. Ister istemez Ingilizce yazma meyilim oluyor.
Bu klavye Fransiz bak o daha fena.


Gerci blogger Birlesik Krallik'tan tatli bir kitlem oldugunu iddia ediyor, kendileriyle tek tek tanismak isterim bak. Hayalimdeki tiplerini aciklamaya gerek yok bence, her neyse.
Kendilerine buradan, "Hi sugarpies, how u doin'?" diye seslenip bu yavsak kismi hizlica geciyorum.


Gerci blogger benim pasifikte yasadigima da inaniyor, soylemistim ya.


Bugun size tatilden bahsedecegim.


Evet, evet alkislari duyuyorum, hepiniz heyecanla icinizi acacak bu konuyu bekliyordunuz biliyorum. 
Size bu yilki bikini modellerinden ve sizin icin zayiflayan tatli kizlardan, ya da sixpack sahibi yakisikli cocuklardan, gunes kremlerinden  bahsetmek istiyorum. Beraber kizgin kumlardan serin sulara atlayalim istiyorum.


Dusunsenize o sahneyi, bilgisayarlar falan komple elele,
Yok yok dusunmeyin.


O zaman dusunsel aleminizi bir sahil goruntusuyle acayim.
Yaslayin sirtinizi doner sandalyenize, ya da her ne uzerinde ekrana gomulmus kamburunuzu dunyaya gozlerinizi bana vermis halde oturuyorsaniz, bugun "mentor" havamdayim, sizi pre-tatile cikaracagim.


Ya biz lisede beden dersinde yoga yapiyorduk ya.
Gozunu sevdigimin ozel okulu. 


Sahil goruntusune hemen donuyorum.
Butun sene calistiniz, ogrenciyseniz ayri tarafinizdan, calisiyorsaniz baska tarafinizdan, her ikisini yapiyorsaniz apayri buyuk bir tarafinizdan ter doktunuz, OSS, SBS, LYS, OKS, KPSS, OOPRS, YADAADIHERNEYSE, sinavlarina calisanlarinizin ucuncu gozleri acildi, final yagmuruna tutulanlarin semsiyeleri acildi.. 


Yeri geldi, kucuk kucuk semsiyeleriniz de oldu.


Ne icin?


Sahillerde kosasiniz, piyasa yapasiniz, hatur hutur yuzesiniz diye.
Gerci bunun yaz okulu oluyor, yazin calisani oluyor, tatile cikamayani oluyor,
Ama bakin beni ornek alin, ne kadar pozitifim, 2 hafta sonra okul tekrar acilacak ama ben  acilmayacakmiscasina keyifliyim.


Belki Mayalar haklidir, bu sene son senemizdir degil mi, tadini cikarmak lazim.
Nasrettin hoca'nin gole maya calip ya tutarsa dedigi fikradaki maya bu maya, tutan da bu kehanetse..
WTF?
2012 durumlarına elbet değineceğim, ayıp ettiniz ya.. İlerleyen günlerde..


Sahile donuyorum  son defa.
Gozlerinizi kapatmissiniz, goz kapaklarinizin uzerinden esen hos naif bir ruzgar yorgunluklarinizi supuruyor..
Boylu boyunca kumsal var,  kulaginizda hisir hisir deniz sesi, burnunuzun diregini sizlatan tatli bir tuz kokusu..
Bir sene boyunca deniz kokusu diye aptal mavi bir mum koklamissiniz, bu kokuya hic benzemiyor degil mi..


Benim hayalimde azcik limon kokusu da var, ya da yeni kesilmis cim kokusu da olabilir, ikisinin de dusunceleri bile icimi ferahlatmaya yetiyor.. Siz ne istiyorsaniz onu koklayin.. Bir de fonda country muzik var.. Hani sanarsin tum sinir sisteminiz siz tatile giderken evde kalmis..


Cipcipcipcip, tatli arkadasinizin denizden gelme sesi, sakaci tavirli bir insan oldugundan vanilya kokulu gunesle kizarmis teninize bir kac damla sus sicratiyor sizi sinirlendirmek icin, ama siz sinir sistemini evde birakmistiniz degil mi.. Gulumsuyorsunuz..


Bir daha gulumseyin bakayim, hic bu kadar tatli gulumseyen biriyle karsilasmamistim..




Sabahtan sezlonga havlu atmis gibi, soguk biranin kopugu gibi, kavunici gibi hissediyorsunuz. Hatta ilk kez kavuniciyle narciceginin hangi renkler oldugunu anlayabiliyorsunuz. Dunya size yeni bir kapi acmis gibi,
ve denize girdiginizde sanki her kulaciniz dunyaya aciliyor. 
Tuzunuz uzerinizde kaliyor.


Vay anasini.


Aaah, az kalsin unutuyordunuz, yaninizda duran sepetin ici mis gibi kokan kipkirmizi cileklerle dolu ve tabii ki agiz sulandiran yemyesil erikler..


Haydi yavastan toplanin da odaniza donun, elmacik kemiklerinizin ustu seftali kirmizisi oldu, hem daha arttirdiklarinizdan beyaz sisman martilar da nasiplenecek.. 


Hayalin ortasinda bir yerde bir ceylan gecmeliydi ya, suya değmeliydi ayakları* bir o eksikti cunku.
Tamam aç gözleri, yoksa hayalinize kurban gideceğim bak.




Haftaya bugun Olimpos'ta olacagim, tabii suan icinizden birinin cok pis nazari degmezse. :)
Yunan tanrilariyla ilgili olabilecek tum yersiz esprileri yapmak istiyorum. Sonra herkese Prometheus'un hikayesini anlatacagim tam da yerindeyken..
Her sey cok guzel olsun.




ÇS*12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder